Leder efter spillere, der ønsker at blive "Team Scandinavia" til World Cup i Travian
Hej! Den følgende tekst er skrien på svensk og oversat til dansk af Google Oversæt, så undskyld hvis det bliver lidt underlige tekst
Vi i den svenske Travian server er begyndt at samle spillerne til følgende projektkonkurrencen ---> http://tournament.travian.com/
Vi har nu i skrivende stund indsamlet omkring 50 svenske elite spillere, der vil deltage i turneringen for Alliancen "Team Scandinavia"
Nu er vi på udkig efter endnu flere elite spillere fra Norge, Danmark og Finland, der ønsker at være der kæmper for Scandinavium. Vi kan ikke tillade russerne at vinde denne ret?
Så mine dansk venner, sige, hvad du? Hvis du er interesseret i at deltage "Team Scandinavia"? Turneringen forventes at begynde i sommeren 2011, som bør være maksimalt et par uger. Du kan præ-registrere via dette link, får du en e-mail, før turneringen starter!
Det eneste krav, vi har at spille i "Team Scandinavia" er, at man skal være en erfaren travianspelare og mindst i stand til at opbygge 150k tropper.
Du kan kontakte mig via Skype:
plumpen6
Så jeg invitere dig i offentlig chat om "Team Scandinavia"
/ / J & D